/ Allmänt /

"Glöden i mina ögon"

Med glöden i mina ögon, ska jag nå målet!
 
Med ny design på bloggen så ska det bli mycket bättre. För er som läste igår kväll förlåt om det var lite rörigt ett tag.
Det är nu jag börjar sätta upp nya mål för nästa år. Jag är den som behöver mina mål för att lyckas.
Men samtidigt som jag funderar ut de. Ska jag ta mig över hinder nummer ett. Ett hinder som jag kan brytas ner totalt utav. Vet inte när det kommer men antaglien nästa år någon gång. Ett sort hinder men jag ska klara det. Inget eller ingen stoppar mig för det jag älskar som mest. Jag hoppas att allt är över inom en snarframtid. 
 
Året börjar gå mot sitt slut och känns rätt skönt att säsongen är över. Men ändå det finns en del av mig som skulle vilja köra på banan varje dag. Att känna den styrkan som får en att tänka bort. 

Under en längre tid har jag oxå funderat på att byta klubb, men nu är det nya personer i styrelsen får väl ge klubben detta året oxå. Se om här händer något.
 
Nu under vintern ska jag påbörja sökningen av sponsorer. Det är mycket pengar det här med motorsport. Får se om jag lyckas hitta några fler.
Tänk va nu börjar min bror Harley växa upp och i januari blir han 15år. Han börjar prata mer och mer om det här med folkrace. Det tycker jag är bra. Men jag vet oxå börjar han kommer jag få en tuff klubbtävling. Kan ju inte bryta målet nu. Kan inte förlora efter 2 år högs upp på pallen. Inte mot min bror iaf. Ska bli ett kul år som väntar jag har en ny junior att träna mot om han vill, men jag ska även lära han det här med omkörning, stänga luckor men även hur han analyserar personen framför som han jagar. Mitt sista junior år är snart här, visst vill jag föja med 96orna upp men det går inte, tur att man har roliga förare kvar här nere oxå. Jag hoppas att det kommer in många nya till nästa år iaf lika många som lämnar. Ett års träning kvar. Vill köra mycket kommer antagligen bli det oxå men jag vet inte riktigt. Vi får se men cupen det är en sak som är säket iaf.
 
Ja nu var det så här jag behövde skriva av mig lite, gymmet hjälpte inte så mycket idag men lite iaf. Ska ta och sova snart är riktigt trött. Inte många dagar kvar i skolan nu, skönt. Äntligen få semester från killarna. Ja det är jobbigt i vissa stunde att vara ensam tjej i klassen. Det är bara att kämpa vidare. Klar med årets alla läxor så har inte så mycket att göra längre.
 
Ha det bra så länge, får ta och dra ner till garaget någon dag så jag kan bli klart med den där kombin sedan kommer en liten 80ia hem till oss som ska renovers upp och få ny motor allt ska fixas. Blir att köra Audi av den lilla storleken lite nästa år. Mindre motor oxå men att den redan är chippad gör inte mig något. Hehe. Ska bli kul att arbeta med något annat än att bara bygga. Fast jag måste ha hem Pez oxå min lilla 2.6a. Älskar liksom 2.6or. Mycket roligare.