/ Allmänt /

Julen är kommen och över!



Julklapparna. Måste varit riktigt snäll, ville ju inte ha några men nu kan jag stryka detta från inköpslistan! 

För att inte vilja ha något i julklapp av mamma och pappa med tanke på att jag får min folkrace kunde jag igår avgöra att det stora paketet under granen från The A-team var en ny folkracehjälm. Och jag hade rätt genom att bara kolla på paketet. 
För två tre dagar sedan fick jag ett sms från 3 som sa grattis till din nya mobil. Då visste jag vad som mer skulle komma från "tomten". Men jag fick även en balaklava och lite pengar oxå, så nästa stopp blir rallyshopen för en ny folkraceoverall. 

Men som sagt det blev faktiskt någon timme i garaget oxå. Nu är instrumentpanelen i oxå och strömmen kopplad dit oxå. Allt funkar, rätt bra nu slipper man koppla massa annat. Imorgon ska jag och pappa ner igen för att fortsätta bygga. Tanken är fronten, nu när vi vet att vi kan bygga fronten precis som innan trotts att det nya reglementet är ändrat. Skönt nu behöver inte garaget stå stilla mer, har planerat bygget hela tiden nu fram till nyår men även så ska man hinna med gymmet självklart. 

Snart får man träffa underbara folkrace vänner igen, men framför allt jag får träffa min älskling, min bästavän, mitt allt, min andra halva. Min Max. Åker upp till honom över nyår saknar honom så otroligt mycket. 

Ha en fortsatt trevlig jul alla och ta hand om varandra nu! <3

folkrace