/ Allmänt /

KÅT... KÖRKÅT. Snart tävling igen :D

Lycklig och längtar!
 
Saknade är stor, är så sjukt körsugen. Men vad gör det när man har spenderat hela helgen med underbara vänner och dessutom fått se folkrace, rally men även rallycross på bio. Världspemiär av Autocrash. Själv klart var jag och mina Boys där. Vi fick även bo på hotell och jag kan inte annat än att säga. BÄSTA HELGEN EVER!!!
 
Det var så härligt förra helgen så fick jag äntligen hämta hem mitt monster och till helgen kommer Oscar då vi ska prova stol. Testa och lite sånt smått. Är riktigt taggad på att köra nu. Var så länge sedan nu men tycker jag har klarat mig rätt bra. Liksom bilar i skolan, är i garaget varje helg och jag är på gymmet. Jag kan inte säga annat än att jag lever livet.
Mitt nybygge går framåt och jag är nöjd. Mycket kvar ändå. Jag vill att den ska vara klar till nyår tyvärr så tilllät inte mamma mig och pappa åka ner till garaget på julafton typ där efter KalleAnka. Men den ska vara klar tycker jag.
Kommer en bit på vägen varje gång.
Men känns lite konstigt nu. Det var förra fredagen jag senast var i garaget. Fick helt underbara nyheter. Som jag tyvärr inte säger ut.
Jag tänkte oxå på det vem är så dum att han snattar torkarblad. Förra fredagen när jag plockade in kombin Rosa för att fixa spolningen så kollar jag på torkarna och tänker Hmmm? Något ser fel ut.. Ja här saknas någåt. Aha bladen är borta... Nästa tanke är vem fan går och snattar torkar blad liksom den bilen har stått i många år de gamla var inte speciellt fina om vi säger så. Men nu är där nya torkarblad på och hela spolningen är nästan klar. Har bara hålbanden kvar som ska på.
Men anldeningen till att det inte har blivit mer garagetid för mig är, förra lördagen jobbade jag som bartender och kan säga det roligaste jobbet jag har haft. Grymt kul att blanda drinkar. Fick dessutom jätte mycket driks

Söndagen ville jag inte göra något åkte bara ut för att hämta hem Monstret och kolla Min storebrors bilar.
Nog värsta lastingen jag någonsin gjort men lämnade fina spår efter mig i sanden där jag lyckades gräva ner mig. Men fick nog käringstopp minst 5 gånger. Men får väl ta och köra lite jag med i helgen så att jag får tillbaka känslan för min Älskling.
Bäst av allt jag har fått nya däck mina favoriter oxå. AGI Folkrace. Nä mina favoriter är Rally elite men AGI är något som funkar för mig.
Lite fix sen är monstret klar för tävlingen om två veckor.
 
Puss och godnatt alla, måste bara säga det att jag är så glad av många olika anldningar :D
 
Meddelande till Max min Bästa vän. Du vet att jag älskar dig och kommer alltid att göra. Men jag vill se vimmerbyfilmen. Kommer ju inte ihåg kvällen liksom :P  Ses den 14de igen. Puss puss älskar dig min andra halva <3 <3