/ Allmänt / Rosa /

Liten bit närmre en folkracebil!

Är detta tillräckligt bevis på att man arbetar lite iaf ;) skitgrisen!

Nu är man trötter, eller hur man nu ska förklara sig. 
Efter en tidigt morgon och ett pass på gymmet fick dagen fortsätta i garaget. Då gasen till svetsen har tagit slut kunde jag och pappa inte bygga klart fronten. Men vi får väl se, imorgon kanske. Istället fixade vi förardörren med en insida. Denna bilen kommer inte ha orginal som mina andra utan den fick ha en dörr insida helt av plåt. Men bra blev det med. Pappa fixade även så att huvudströmbrytaren kom på plats och spolknappen lika så. Nu är det bara startknappen kvar. Eftersom vi har tagit snäckans instrumentpanel finns redan motorfläcksknapparna och massa annat  kvar. Bara att koppla rätt all el. Sista som gjordes innan jag och pappa lämnade var att riva tanken. Den är borta och allt förberett tills imorgon. Men vi har lite saker som måste köpas in för att kunna göra resten. Självklart kan man göra mycket annat men det är ändå skönt om det man har påbörjat kan avslutas oxå. Detta var i stortsätt hela dagen i garaget och imorgon kommer en ny! 
Efter att ha använt vinkelslipen hela dagen är jag rätt trött i mina armar, tur att det var ben dag på gymmet iaf. 
 
nybygge folkrace