/ Allmänt /

På fredag då åker vi! :D

Fullt ös medvetslös!
 
6 dagar kvar, om en vecka så har vi kört årets sista tävling.
Under gårdagen kom Oscar ner till garaget tanken var prova stol och testa bilen. Det blev inte riktigt så. Eftersom vi har olika stolar. Så ska de passa perfek oxå. Kör inte ut i en tävling som är fara för sig själv. Men med en bra stol nu. Pappa byggde om stolsunderredet så att Oscar ska få plats han oxå. Eftersom jag sitter rätt högt upp.
Nu är Monstret fit for fight. På torsdag ska jag rugga däcken och sedan lasta. Vilket betyder att jag får köra då med. Leka lite så man är redo på lördagensmorgon när man står där. Första heatet brukar vara bäst för mig alltid.
Får se om det blir repis från förra året då. Man kan alltid hoppas.
Lite smått nervös men det ska man alltid vara.
 
Helt underbar känsla att äntligen få komam ut på tävling igen.
 På fredag ja då åker vi!
Hoppas på snö i helgen precis som förra året. Vilken perfekt banan det var då. Sjukt roligt att köra oxå.
Ska bli kul på lördag att kolla depån vilka man möter, rätt bra med motstånd från hela sverige. Så sjukt roligt.  Men det är så skönt innan tävling att inte kolla listan. Eftersom jag tror på mig själv. Börjar jag oroa mig över motståndet är jag körd.
 
Många par, med samma mål. 6 platser. Årets roligaste tävling. Nu kör vi! Hoppas på det bästa. Går det dåligt så gör det. :D
 
 
 
#1 / / Hansen:

nej tack till snö på tävlings dan! ;)

Svar: Haha asså det här med tung bil och snö är det bästa, som jag sa du flyttar inte dig, Jag har en bil som funkar i alla väder :D
Natha