/ Allmänt / Rosa / Tävlingar /

Rätt stolt ändå!

 När jag får göra det jag älskar då lever jag verkligen.
 
Man är nog rätt stålt ändå. Nu när jag hade tiden över var det så skönt att bara lägga sig i sängen och bara ligga och fundera. Att tänka tillbaka på årets alla tävlingar. Se alla priser på hyllan. Se mina tidningsreportage som hänger uppe på väggen alla bilder. Så underbart. Svårt att förstå att man verkligen lägger ner hela sin själ i folkrace. Men är man folkracegalen så gör man väl så? Varje pris är ett minne. Ingen tävling är den andra lik.
Att man sedan gå på en skola som har inriktning motorsport klagar inte jag på. Får jag hålla på med det jag älskar lever jag livet och är lyckligare än någonsin.
 
Tänkte att jag under hela lovet i stortsätt skulle vara i garaget. Denna helgen blev det inte så. Jag åker iväg på träningsläger med gymnastiken. Men på måndag ja då ska jag verkligen dit. Efter antagligen ett gympass. Asså bara för jag har lov betyder det inte vila, nej nej. Ta vara på livet och bygg klart Kombin Rosa sedan kommer den nya Audin hem och då blir det annat projekt. Längtar hoppas bara pappa kan sluta jobba snart så vi kan göra klart Rosa.
 
Snart drar säsongen igång igen och kanske kanske börjar jag den med att köra Saab. Kan bli kul dessutom på min favorit bana. Grimslöv vecka 8a.
 
Bild från ett av årets tidningsreportage :)
 
bilar / folkrace / motorsport
#1 / / tina:

Hej.
Det blir nog inget race då tyvärr...