/ Allmänt / Rosa /

Svetsning!!

Nästa klar! En dag med svets nu är man trött :|

Nu börjar man bli lagom nervös till andra tävling under nästa år, min bror tränar att köra varje vecka. Tänk så blir han bättre än mig på sin absolut första junior tävling. Hade varit sjukt pinsamt. Allt återstå att se. Men har fått se en film på när han kör och jag börjar bli riktigt nervös. 
 
Idag i garaget, började jag med att städa hela bilen. Jag tycker inte om att arbeta på en plats där det ligger massa skräp på. Det ska vara snyggt för man hittar lättare då. När bilen var klar kom pappa in genom dörren och grinden kunde påbörjas. Rätt skönt bara sätta dit sidoplåtarna och underplåten sedan är grinden klar. Snygg blir den oxå. Det kommer på imorgon. 
 
Morgondagen är planerad med ett pass på gymmet kl. 11.  Sedan blir det att gå till garaget och fortsätta med bilen. 
Under morgondagen kommer även en ny bil till garaget där motorn ska plockas och lite annat tror jag. Men motorn ska senare läggas ner i 80an som vi oxå ska ha.  
 
Igår var det precis ett år sedan jag börja bygga på mitt absolut första alldeles egna folkrace bygge. Mitt Monster. ❤️